Sider

lørdag den 13. august 2011

Tæt på

Tæt på - i dag er dagens fotoudfordring: close-up. Så mit foto er af en investering som jeg er meget glad for og som fornylig dumpede ind i min postkasse. Det er en lille fugl tegnet af kunstner og illustrator: Pia Olsen. Jeg elsker hendes tegninger og da hun satte en stribe tegninger til salg til fordel for Red Barnet for at støtte deres arbejde i Afrika, slog jeg straks til. Hvis ikke det er en god ide - så ved jeg ikke. Tegningerne blev sat til salg for 150 kr - men man måtte gerne give mere. Jeg bestilte straks en zebra-fugl - og den er skøn! Ælsker den.
Kig indenfor i Pias forunderlige univers.

Day 12: close-up
tæt på

 - en zebrafugl

seje Pia Olsen

1 kommentar:

  1. Det er en super flot tegning, den kan jeg godt forstå, at du ikke kunne stå for - tror da også lige jeg skal forbi hende Pia og kigge :o)

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)