Sider

lørdag den 6. august 2011

Jeg ælger min mådder

Overskriften betyder: Jeg elsker min moster! Det er min lille niece der går og siger det. Hun er lige blevet 2 år og hun er skøn. Jeg har netop haft hende med i sommerhus i 2 dage, i går afleverede jeg hende tilbage til hendes mor og far og i dag - savner jeg hende allerede.
Dagens fotoudfordring - en jeg elsker - var jo helt oplagt at det skulle være mand og børn, fo selvfølgelig elsker jeg dem ubeskriveligt højt. Men et andet lille væsen fylder så meget i mit hjerte og det er skønt at opleve.

Day 5: someone I love
Fætter Magnus elsker også den lille kusine højt - her hjælper han hende op nede fra stranden

Afsted i sommerhus - med rottehaler og solbriller

strandtur

- fra sommerhusets have

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar :)