Sider

onsdag den 10. august 2011

Mette 4 år

Jeg har altid tegnet - og en gang fandt jeg på at kravle ind under min seng og tegne på tapetet - for det blev nok aldrig opdaget, når det var under sengen. Dét gjorde det! Som 4 årig havde jeg en karlekammerseng - den er ret høj i det og der inde under, kunne jeg så ligge og tegne. Jeg fik også skrevet lidt på sengen, så man kunne se hvem der boede der. Nu ligger min Magnus i sengen - men der står stadig Mette 4 år på siden af den.
Dages fotoudfordring er  : noget jeg har lavet. Jeg tænker straks på det kreative jeg altid har gang i. Kreativiteten er min styrke og min svaghed - for det er en forbandelse at få nye idéer hele tiden og aldrig nå at udføre dem. Jeg har prøvet kræfter med mange kreative ting gennem tiden - keramik, raku, akvarel, collage, kul-tegning, syning, hækling, strikning, glas, smykker, papirklip, batik, silkemaling. Men det jeg altid vender tilbage til er mine tegninger og akrylmaling - det er en stor glæde når der er tid til at prøve nyt og ikke mindst at gøre noget færdigt!
Day 10: something i made
De stribede hoppedyr og mange farver har fulgt mig længe

Mette 4 år

En magic mand tegning



2 kommentarer:

  1. Elsker dine kreative finurligheder - som mit hjem også nyder godt af!

    SvarSlet
  2. Jeg er vild med dine tegninger mette.. ville ønske jeg havde den evne.. kan jo kun gi dorthe ret i det med at elske finurligheder og den barnlige skævhed, som jeg især sætter højt - trods min alder.. hæh hæ...Jeg har tre rammer der mangler noget - men jeg gider bare ik købe det andre har fra ikea eller andre steder.. så indtil videre håber jeg at finde noget en skønne dag på et loppe.. KH iben

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)