Sider

tirsdag den 9. august 2011

Kvinder og teknik - mænd og romantik

Fotoudfordringen var noget med teknologi. Hrm... Det er så ikke lige noget for mig, Er nærmest lidt forskrækket over al den teknik - og ville ikke undvære den for noget i verden. Men hvis det ikke helt virker som det skal, er jeg lost. Har ikke en klap forstand på hvordan det virker. Var en måned om at få min nye mobil ud af æsken - da jeg slet ikke kunne overskue at få styr på alt det nye.
Jeg har meget teknologi i mit hus som jeg er glad for - har lige googlet mig frem til at teknologi betyder  "læren om håndværk og kunst" og kommer fra græsk ! De sidste par dage har jeg endelig taget mig tid til at sy lidt igen. En symaskine er vel også lidt med teknologi at gøre - der er ihvertfald ledninger der stikker ud :)
Min kære brune symaskine

Fra 1985

Nye puder


- og en ugle - igen igen

hynde til niecens nye bænk

- med stjerner på ....

3 kommentarer:

  1. Har det på samme måde med teknologi, tror jeg. Det er jo meget praktisk - men jeg bliver aldrig nogensinde bidt af en gal teknologinørd. Slet ikke. Kan ikke fordrage brugsanvisninger og er glad for min gamle Nokia...
    (Forresten: Smukke smukke puder - får helt lyst til at lære at sy!)
    Kh. Eva

    SvarSlet
  2. SÅ flotte puder..(har selv forsøgt osse - men nej - symaskine skræk åbenbart) hæ.... jeg har det lige som dig.. lige præcis.. En ny mobil kan drive mig til vanvid og når der skal læres et nyt program på computer - skal jeg lære det ved at blive det vist (min læringsstil) OG DET ER SÅ TRÆLS.. HOV den der ugle - den er da mega nice.. KH Iben

    SvarSlet
  3. Hvor er de fint, puderne og stjernerne til niecen!
    Teknik er bestemt heller ikke mig, eller det vil sige, jeg elsker at bruge den, men kan absolut ikke hitte ud af det, når den ikke virker. Godt jeg bor sammen med en tekniknørd.

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)