Sider

onsdag den 27. april 2011

Award - bukker og takker

Jeg har modtaget en award fra den skønne Iben. Tak for det ! Det er en sød ide og jeg er med på legen.

Tanken med denne award, er da et positivt indslag, SÅ:
 
- tak den person, som gav dig denne award B
- nominer selv 15 andre bloggere B
- informér disse bloggere B- og til sidst....
 
7 ting om mig:
 
1. Jeg ææælsker chokolade - det måtte bare ind på førstepladsen.
 
2. Jeg sover ikke i telt.
 
3. Jeg har haft en hest der hed Picasso.
 
4. Jeg er sproglig student - men dumpede i tysk - og fransk!
 
5. Jeg har fået skæld ud af Mek Pek til en koncert engang.
 
6. Jeg hader at vise mig i badetøj.
 
7. Jeg har engang haft en meget gul sofa.
 
Jeg giver awarden videre til en flok piger som jeg fornylig har besøgt her i blogland:


Jeg stopper her - kan vist ikke overskue 15 awards - men selvfølgelig er der flere der fortjener det. Men kig ind hos ovenstående bloggere.

7 kommentarer:

  1. Jamen Mette, tusind tak! :)

    Hvor er det sødt at dig at give min blog en Award. Den modtager jeg med glæde. Og det er slet ikke stressende, tværtimod, det er et dejligt afbræk fra symaskinen (der vist også kunne tåle en pause...)

    - Sara

    SvarSlet
  2. 10000 tak for din award! Sikken en dejlig morgen overraskelse.
    Og hvor er det pudsigt; jeg sover heller ikke i telt!
    PS: kan du ikke lige uddybe den med mek pek?

    SvarSlet
  3. Hej Mette, selvfølgelig vil jeg lege med, mange tak for awarden

    maja

    SvarSlet
  4. Gul sofa.. Elsker gul.. den sofa ville jeg gerne ha set.. Det med badedragten hader jeg osse.. ha ha.. Tak fordi du deltager..
    Knus Iben

    SvarSlet
  5. Tak tak tak! Det er skisme sødt af dig! Jeg leger med ;-)

    SvarSlet
  6. Hrm ... den med Mek Pek - jeg var til en koncert hvor han var konferencier og jeg var lidt snalret og mega-irriterende, så kan godt forstå at han blev sur. Han er tilgivet!

    SvarSlet
  7. Hej Mette
    Tusind, mange tak for awarden :)
    Jeg vil også meget gerne lege med. Synes det er så hyggeligt at få mulighed for at læse om alle de skønne bloggere via disse awards :)

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)