Sider

søndag den 7. august 2011

Gul er den nye lilla

Lilla er helt klart en af mine yndlingsfarver - jeg har haft mange forskellige gennem tiden. En gang var det gul, orange og rød. Jeg havde en lille bitte lejlighed indrettet i de farver, lige fra sofa, til gardiner, stearinlys, sengetøj og kludetæpper. Så blev det for meget! Alt for meget. Meeeen man skal aldrig sige aldrig. Den gule farve lister sig ind på mig igen - og i små mængder er det bare helt ok.

Day 7: something new


Den er helt ny - denne missekat - som egentlig er et fuglefodringshus!

kaffepause




10 kommentarer:

  1. Gul er altså også en dejlig farve - varm og fyldt med sommer... Og den der kat - den er da for skøn :)

    SvarSlet
  2. Min gule kat er flyttet ud i vores moreltræ. Der sidder den og venter på en fugl. Skønne billeder - og ja jeg husker den gule sofa;)

    SvarSlet
  3. Sejt fuglehus. Hvor er det fra?

    SvarSlet
  4. Fuglehuset er fra ILVA - på tilbud - købt i onsdags :)

    SvarSlet
  5. Ja jeg ved hvad der er med gult men det sniger sig også ind her.

    Kh Mette.

    SvarSlet
  6. Gult er lækkert..især kombineret med en anden yndling..lilla!

    SvarSlet
  7. Hej Mette
    Jeg elsker jo helt klart lilla og har faktisk i mange år ligefrem hadet gul, men ikke mere. Og i kombi med lilla, er det jo helt fantastisk :)

    SvarSlet
  8. Gul er skønt. Man bliver lidt solskins-glad af den farve! Fine, gule sager du har derhjemme =)

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)