Sider

mandag den 15. august 2011

My shoes

 Day 15: my shoes
I dag havde jeg disse farvestrålende sko på - passer da lige til første skoledag :)

Mine bryllupssko

Dyt dyt - ska´vi byt´?

Elsker sko! Jep! Jeg har mange favoritter... De guldfarvede med rem om ankelen står i mit skab og er brugt én gang. De er en lille str 37 - måske kan du bruge dem, eller kender én der kan? Vil du bytte - måske med noget kreativt, retrostof, en god bog, et tørklæde eller ? Sender dem gerne til én der kan bruge dem - for de er altså for små til mig - desværre.

3 kommentarer:

  1. Ai, nogle skønne sko du havde på i dag... Æææælesker farver :)

    SvarSlet
  2. ALTSÅ uden sko og gerne mange, så går den ikke.. de er da fede dine sko med mange gaver...:0)
    KH Iben

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)