Sider

lørdag den 27. oktober 2012

Give away - no rules

Sku´ man lige smide en kæk lille give away på bloggen i anledningen af at solen skinner?
Ihvertfald er her en give away fra mig til dig
- den er helt uden forpligtelser, du behøver ikke have en blog, bare smid en kommentar og evt. din mailadr.
Du er velkommen som fast læser og velkommen til at linke - det ville da være skønt. Men det er ikke et krav.

Præmien er en fin pung fra JAH/bag, med mange rum og i en fin blå farve. Derudover er der to anmeldereksemplarer af Anne Hjernøes bøger. Det er bøger jeg har modtaget til anmeldelse og du kan læse om dem hos bogblogger, her og her.

Vinderen trækkes d. 12. november
smid en kommetar her under og vær med

Annes julekalender

Annes syltebog

Fin pung

74 kommentarer:

  1. den er jeg med på, især på den fine pung:) coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  2. fed konkurrence, jeg krydser fingre..

    -Katja

    katjasobczak79@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Super give-away - jeg vil gerne deltage

    SvarSlet
  4. Fed give away - jeg vil gerne være med! Her skinner solen også :)

    SvarSlet
  5. Jeg er da helt klart med. Kunne så godt tænke mig at blive lidt bedre til at sylte og det ville da være en god anledning :)

    Kh

    SvarSlet
  6. Det er en fantastisk give away... Deltager meget meget gerne.

    SvarSlet
  7. Her må jeg prøve lykke, endelig en give-away, hvor man ikke skal gøre en masse for at deltage

    SvarSlet
  8. Finansministeren er helt vild med Hjernøe, så jeg vil selvfølgelig da gerne være med så kunne han jo få lidt af gaven :)

    SvarSlet
  9. Sikke nogle lækre ting :o) Jeg vil meget meget meget gerne deltage :o)
    Kh Kathrine

    SvarSlet
  10. Sikke fine ting - jeg vil gerne være med :-)

    SvarSlet
  11. Skønt... jeg er også med.

    Kh Mette

    SvarSlet
  12. Håber på at være heldig. :-)

    SvarSlet
  13. Sikke en fantastisk give-away. Jeg er meget gerne med i "kampen" om de fine sager. :)

    SvarSlet
  14. Jamen dog - Solen må da gerne skinne noget ti'ere med sådan en skøn give away...

    Jeg melder mig straks klar på banen :0)

    SvarSlet
  15. Hvor fin. Deltager rigtig gerne.

    SvarSlet
  16. ja tak jeg er med :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her


    vil lige høre om du er klar over du har koder på din kommentar ? for det har du :)

    http://belladotte.blogspot.dk/2012/08/sadan-fjerne-du-dine-koder-pa-blogspot.html

    SvarSlet
  17. jeg må melde mig straks, jeg kan da bruge det hele. Er helt vild med den blå pung :D

    SvarSlet
  18. Jeg er med og særligt på annes julekalender :)

    Jeg følger dig som fast læser :)

    kig evt forbi min blog, her har jeg også gang i en stor give away :)
    http://miaskageside.blogspot.dk/

    SvarSlet
  19. Superlækker giveaway! :-)
    Vh Eva
    evaelberg@yahoo.dk

    SvarSlet
  20. Sikke nogle lækre bøger, og pungen har jo netop en af mine yndlingsfarver. Jeg vil meget gerne deltage :-)

    SvarSlet
  21. Hvilken skøn give away.
    Hilsen Jo

    SvarSlet
  22. Sejt, jeg er også med:-)
    Hilsen Karen
    Kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  23. Skøn, skøn give-away her deltager jeg gerne ogkrydser fingre ;-D

    SvarSlet
  24. Fantastisk konkurrence. Har engang lånt syltebogen på biblioteket, og har savnet den siden, den vil jeg elske at have fast i min reol...

    SvarSlet
  25. Hvor er det bare en fin give away(:
    Jeg deltager meget gerne.
    Jeg linker ude i siden af min blog.

    minsodeskat@yahoo.dk

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde en Mirenesse mascara(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/10/give-away-nr-15.html

    SvarSlet
  26. Jeg vil gerne deltage i denne fine give away.

    elisa.with.nielsen@gmail.com

    Du er velkommen til at tage et kig forbi min give away, hvor man kan vinde nogle smukke øreringe(:

    http://kreaman.blogspot.dk/2012/10/give-away-nr-9.html

    SvarSlet
  27. deltager meget gerne :)

    kig også forbi mine blogs her: http://krea-kaos.blogspot.dk/ (deltag gerne i min give away her også)
    http://bullermusen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  28. Super mulighed for at blive "begavet". Jeg elsker at sylte, så syltebogen vil blive brugt flittigt.
    kirsten.trzepacz@mail.dk

    SvarSlet
  29. Deltager i denne fine giveaway! :-)

    Julie93@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Sikke en fin give away! Jeg vil meget gerne deltage og krydser finger :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  31. så fine ting :) de bedste hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  32. Jeg hopper med :)

    mette_vindfeld@msn.com

    SvarSlet
  33. Hej!! jeg vil gerne deltage!!!
    elsker Anne!! eller Annes mad!!
    kærlig hilsen Lissen
    lissen1966@gmail.com

    SvarSlet
  34. Det ser da dejligt ud! Jeg er med

    carolinekj2@hotmail.com

    SvarSlet
  35. Jeg vil meget gerne deltage ;-) Specielt fordi at jeg desværre ikke ejer de to kogerbøger, men meget gerne vil!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tag evt. og kig forbi min blog http://soenderupskogebog.blogspot.dk/ ;-)

      Slet
  36. Uhh jeg vil gerne være med, vil rigtig gerne have fingre i de bøger :-)

    svips@aaui.dk

    SvarSlet
  37. Sikke en fin pung, jeg vil meget gerne være med :-)
    Kh Helle

    SvarSlet
  38. Altså - fine gaver. Jeg vil gerne være med.

    SvarSlet
  39. Jeg vil gerne være med. :)

    Eeyorenyk
    www.cautious.dk
    eeyorenyk(snabel-a)live.dk

    SvarSlet
  40. her vil jeg gerne deltage... er fast læser efter jeg har kigget mere på din side.... og linket fra min blog

    hilsen Lis
    pspgirl@gmail.com

    SvarSlet
  41. Vil da ikke være dårligt at vinde... glæder mig til at følge din blog vh Louise

    SvarSlet
  42. Jeg er da absolut med :)

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  43. Hvor fint! Det gad jeg godt at vinde :-) Krydser fingre og glæder mig til at følge din blog.
    Vh Isabel
    www.isasrodebutik.blogspot.dk

    SvarSlet
  44. Årh ja- selvfølgelig vil jeg gerne deltage- skøn måde at fejre en solskinsdag:) det her barselsliv jeg befinder mig i har nærmest gjort mig lidt farmoragtig så en syltebog er lige mig og pungen er da også bare skøn. Jeg krydser fingre. Kh Mille

    SvarSlet
  45. super fine sager. Deltager gerne - og krydser fingre :-)
    (nyder at sylte sager fra haven, så den bog er vist lige noget fra mig)

    Hilsen Jette
    jette@danlogic.dk

    SvarSlet
  46. Skønne sager. Jeg vil rigtigt gerne deltage.
    Kh hanne

    SvarSlet
  47. Hej Søde Mette.
    Jeg vil rigtig gerne være med, men jeg er mest glad fordi jeg endelig fandt ud af hvordan man bliver rigtig læser.... Knus fra dorte.birkmose@skolekom.dk

    SvarSlet
  48. Jeg vil gerne være med i din fine giveaway :o)

    SvarSlet
  49. Nøøj, nogle lækre ting! Jeg vil meget gerne være med - den der julekalender-bage-lækkeri-bog ville være super at følge i december!

    SvarSlet
  50. Lækker giveaway, jeg vil meget gerne være med :)

    SvarSlet
  51. Super giveaway - Elsker Annes programmer, så mon ikke jeg vil elsker hendes kogebøger

    SvarSlet
  52. Det var da en herlig, kæk give-away! Jeg er med. rikkeriks85 (snabel a)gmail.com

    SvarSlet
  53. Jeg er klart med, så skal der laves lækre ting i køkkenet ;)

    SvarSlet
  54. Jeg vil gerne være med, skønne ting man kan vinde :)

    SvarSlet
  55. Jeg vil så gerne vinde de lækre lækre ting - så er der lidt til at gøre efteråret endnu mere hyggeligt med

    SvarSlet
  56. Så fine ting, så det vil jeg gerne prøve lykken med :-) Var ikke klar over der var en side, hvor bloggere anmelder bøger. Den må jeg se nærmere på :-)
    gbang@ofir.dk

    SvarSlet
  57. Spændende! man kan aldrig få for mange kogebøger! :D

    Deltager helt klart ;)

    http://www.sweetaddiction.dk/

    SvarSlet
  58. Count me in :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  59. lækker lækker giveaway, I'm in!

    SvarSlet
  60. Super skønne sager! Jeg er med :-)

    SvarSlet
  61. Lækkert lækkert.

    totrefirefem@gmail.com

    SvarSlet
  62. Hvor er det dog en lækker give away - lækker pung og lækre bøger (kunne det blive bedre? - nej ;b) Jeg er i hvert fald helt sikker med og håber at heldet er med mig ;)

    God søndag herfra :)

    Venlig hilsen Louise - louisehartmann89@gmail.com

    SvarSlet
  63. Fed give away.

    Deltager gerne .

    SvarSlet
  64. Jeg vil også rigtig gerne være med!
    Især den lækre julebog er da skøn :-)
    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
  65. Hej og tak for invitationen - i anledning af, at solen endnu ikke er stået op takker jeg ja til din solskins giveawy. Knus fra Marlene - 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  66. Jeg vil også gerne være med :-)
    Kh Viola
    violavigga@gmail.com

    SvarSlet
  67. Denne her VIL jeg bare vinde, det må da være min tur :)

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)