Sider

torsdag den 24. marts 2011

tosset torsdag

"Du bliver en del af et nyt fællesskab, hvor du skal tilegne dig mange nye færdigheder..." Citatet er fra mit horoskop i dagens Alt for damerne.
Godt jeg ikke læste det i går, så havde jeg sovet endnu dårligere i nat.
I dag var på mange måder en skæbnedag i forbindelse med mit arbejde. Jeg slap - jeg bliver i mit gode gamle fællesskab, på verdens bedste arbejdsplads - desværre var ikke alle lige så heldige som mig.
Øv - synes bedst om, når mennesker selv søger nye græsgange - udfordringer - fællesskaber.
Der er 3 måneder til sommerferien og 9 måneder til jul - i første omgang er der bare en enkelt dag til weekend... Den snupper jeg.

7 kommentarer:

  1. Kan kun give dig ret - nye græsgange skal opsøges ikke påtvinges... - tosset torsdag!!

    SvarSlet
  2. Godt skrevet og jeg er selvf. enig. Vi er også berørte på min skole, men klarer med nød og næppe denne runde, fordi der er tre, som går på barsel næste år.
    Dejligt at du kan blive, hvor du er.

    SvarSlet
  3. Hvor skønt at du bliver på din pind. Vi var igennem samme tur på min skole i går. Min græsgang er også bevaret, Men hvor er det bare hårdt.
    Kh Vibeke

    SvarSlet
  4. Tak for din kommentar på min blog. Det er jo ikke så tit man får besøg, når man er helt skinnende ny i blogland :) Dejlig blog du har dig også! Rigtig fine tegninger, du har fået af PernilleE :)
    Godt forår til dig, når vi endelig får manet det frem. Og kig endelig forbi en anden gang :)
    Knus
    http://blomstertankerogoreringe.blogspot.com

    SvarSlet
  5. det er ganske forfærdeligt at miste folk omkring sig, men jeg er så glad for at du skal blive!

    SvarSlet
  6. Din overskrift passer perfekt!

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)