Sider

onsdag den 2. marts 2011

Lille logerende

Jeg har en lille logerende i denne uge - et par og firs cm. høj, snik-snakkende og med det mest fantastiske morgenhumør. Det er min lille niece på 1 1/2 år, der venter på at kunne flytte i et nyt hus med sin mor og far. Derfor bor de hos os. Det er hyggeligt, ungerne elsker det, vi voksne får snakket og skiftes til at lave mad og passe børn. Det der med et familiekollektiv må overvejes : ) Hun tuller rundt i strutskørt og snakker om "Svend" som er dagplejens mand, "oppe-ned", "wau-wau" og kalder mig "måuer" i et meget insisterende tonefald. Hun er skøn - ææælsker den lille grisling.
Det bliver dejligt for dem med en ny bolig - kan næsten blive misundelig, selvom jeg nok aldrig komme fra mit skæve og utætte dukkehus. Men de får plads - masser af plads, dejlige udeområder, et badekar! og hele processen med at komme på plads, indrette rummene, købe nyt og finde plads til det gamle, det gad jeg godt.

Astrids nye røjsere - igår havde hun dem på til leopardplettede leggings.

Mindste-gæstens hagesmæk

Magnus og Astrid havde købt en lille velkomstgave til kusinen.

3 kommentarer:

  1. Dejligt med overnattende gæster! Håber de bliver glade for deres nye hus.
    Og lilla støvler, kan man få dem i min størrelse?

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)