Sider

søndag den 2. januar 2011

søøøøøndag

Der blev pudset vinduer i går - jeg tog underetagen - udendørs, det var koldt, men dejligt i dag hvor solen skinner. Der er det skønneste solskin udenfor, jeg sidder inde med gode boller med hasselnødder og solsikkekerner. Det er fridag - i morgen venter hverdagen og det er bare så i orden med mig.
Det så rart ud inde i min varme stue, så jeg blev hurtigt færdig med vinduespudseriet


Astrid mødte en af gadens katte - som vi kalder Viggo viggo

Varme nybagte - med havregryn, groft mel, solsikkekerner, hasselnødder og andet godt

3 kommentarer:

  1. Ummm... det ser lækkert ud. Vi ses i morgen :)

    SvarSlet
  2. Dejligt, når et stykke arbejde er udført, og man kan slappe af og hygge sig med god samvittighed.
    Jeg vaskede vinduer og tog julepynt ned i går, så i dag skal jeg hygge med børnene og lidt hækling...
    God søndag :)

    SvarSlet
  3. Dejligt med nypudsede vinduer, sikke et overskud :-)

    Rigtig god søndag og sidste fridag :-)

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)