Sider

søndag den 30. januar 2011

At klippe og klistre

Lørdag blev brugt i selskab med nogle yndlingspiger. Vi fik snakket og grinet og var kreative, der blev hæklet, strikket, flettet m.m. Jeg lavede sættekasser og hårpynt og fik vendt verdenssituationen.
Lørdag aften inviterede Lektoren på middag på en af Aalborgs nyere restauranter: FUSION. Det var en super smagsoplevelse, med sushi, krondyrfilet, hvid chokolade og dejlig vin, kaffe og fyldte chokolader.
Nu savner jeg mit afkom, som kommer hjem senere i dag efter en dejlig weekend hos farfar og farmor.
Hvem skal mon bo i disse fine huse?

Uhm - farver

Papir og tapet

Her kan købes blandede papir-pakker

kreativt kaos og kaffe

En af ugle-hårbøjlerne fra lørdagens produktion

8 kommentarer:

  1. eeeej hvor er de bare blevet dine de huse!!! ja jeg er også stor fan af Papirogtapet.dk genial side!! Jeg synes altid jeg får meget for pengene.

    Du har da været virkelig produktiv, det er skønt!!

    VH Mette

    SvarSlet
  2. Så fint :) Dejligt med sådan en kreadag, sammen med gode veninder.

    SvarSlet
  3. For filan hvor er de huse fine!

    SvarSlet
  4. Hvor er de fede, dine huse!! Det lyder som en herlig weekend! Og tak for tapet tips :-)
    Fortsat god søndag :-) Kh. Linda

    SvarSlet
  5. eeej det ser ud til at I hyggede.. glæder mig til næste arrangement :-)
    -Katja

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. Det var bare en fantastisk hyggelig dag :) Er vild med dine skønne skønne hårpynt kreationer :)

    SvarSlet
  8. Hej Mette! Jeg skal selv i gang med sætterkasser, så tak for papir og tapet tippet:-)KH Christina.

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)