Sider

fredag den 28. januar 2011

En kop kaffe på hånden

Så sidder jeg hjemme - alt for tidligt. Men yngste krapyl er ussel og Lektoren skulle afsted inden middag - et par timer på job, en aflyst lektion og så hjem. Uha jeg synes det er lidt for tit, er glad for forstående kolleger og krydser mine små fede fingre for at det snart er slut med sygdom. Apropro fingre - så skal en af mine fremover prydes af en god kop kaffe. Jep - har nemlig handlet på Amio, hvor jeg ikke kunne stå for smykkerne fra Tasty. Og i går lå den fineste lille æske i postkassen fra Norge. Ælsker min nye ring!
Se venligst bort fra de rynkede og udtørrede gammel-kone-fingre

Der var også en ring med et stykke chokoladekage, men....

Kaffe er magisk

1 kommentar:

  1. Den er da absolut heller ikke til at stå for :-) Tillykke med den og god bedring med den yngste.
    kh Charlotte

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)