Sider

fredag den 1. april 2011

Go' ræv

Fredag... uhm. Anden dags chilli con carne, en kold øl og Mad Men på dvd'en. I mit arbejdsværelse ligger en stak malerier - og på flere af dem har der sneget sig en lille ræv ind. Han er set flere steder rundt i blogland på det seneste. Nu også hos mig. En lille lusket orange ræv. Jeg synes han er velkommen, bare han ikke snupper uglerne, for de må stadig gerne bo her også.
Lille Luske

Mit arbejdsbord

langt ude i skoven

Fredagsguf

Uhm - elsker disse kolde mocha latte. Drak dem på sommerferien i Frankrig
 - men nu har jeg fundet dem i mit lokale supermarked.

farver for tiden

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare dejligt ud med alle farverne. Glæder mig til at se dig på søndag!

    SvarSlet
  2. Lyder som en rigtig dejlig fredag :)

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)