Sider

mandag den 4. april 2011

årh hvad

Så blev man syg. Har pralet af hvordan jeg er sluppet gennem de sidste mange måneder, uden at være syg. Hrm - så lå jeg bare i sengen hele dagen i dag.
Har ellers haft en dejlig weekend, mens ungerne var i sommerhus med Moster K og mine forældre. Der blev sovet længe, brunchet, set på kunst, købt lækkerier, shoppet tøj, ryddet op, drukket øl og spist sushi. Helt igennem ok. Søndag drak jeg kaffe med  Dorthe P. Hun havde skønne gaver med til mig, som jeg ikke har fået fotograferet.
Og så gik det ellers ned af bakke - ondt i halsen, i ørerne, snottet og med hedeture og efter en nat med adskillige feberture og meget lidt søvn, måtte jeg melde mig syg. Øv - synes det er så spild af tid, vil hellere på job. Men en dag under dynen var nødvendig.
champagnebrunch med lektoren

i det smukke Utzoncenter

- hvor der var en fin Hanefelt-udstilling, jeg er helt vild med hans farver og mønstre og detaljer

ville gerne have dette mønster på stof

eller disse smukke farver

eftermiddagsbajer fra Svaneke bryghus og en hindbærsnitte fra Penny Lane

søndagskaffe med Dorthe

- hjemmebacht !

5 kommentarer:

  1. Øv Mette, god bedring! tag nu ikke afsted før du er sikker på, at du er helt rask!

    SvarSlet
  2. øv bøv .... go' bedring ;0)

    SvarSlet
  3. Ser ud til at have været en dejlig weekend:-) God bedring. Kh Christina

    SvarSlet
  4. SKØNNE dejlige billeder og sikke en festlig weekend.. MEN NU betaler du ved kasse 1.. ØV oG ØV.. God bedring.. (husk at forkæle dig selv alligevel)

    SvarSlet
  5. Hej Mette
    Er selv blevet ramt i halsen af noget meget rødt :/
    Kørte ned over din post fra i går - fik en ustyrlig lyst til at tegne! TAK :-)
    God bedring til os begge...

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)