Sider

søndag den 18. november 2012

KBH

København,
du er kun alt jeg har
når dine tusinde øjne lukker i
og mørket maler dig uendelig
dine døtre, de vil mig intet godt
men dine øjne lyser mig hjem når jeg får nok


Ulige numres sang om København er simpelthen så fin. Jeg er vild med København - har aldrig boet der og kommer der alt for sjældent - men når jeg gør, suger jeg til mig og vandrer rundt med mit kamera - bonderøven der kom ind med 4'er toget. Total turist!
Kaffe fra Riccos, shopping i Strædet, lyde, lugte og masser af fine glimt... Like!









3 kommentarer:

  1. Mette Jeg elsker også at være turist i KBH..
    Skal være det på fredag, uha som jeg glæder mig.. Kender du nogle fede steder må du endelig dele dem med mig..

    Der skal kikkes, spises på Grøften, Tivoli skal smages og der skal shoppes..

    Lone

    SvarSlet
  2. Lige præcis sådan har jeg det også med Kbh - og Strædet !
    min yndlingsbutik (Albott) lukkede desværre sidste år
    - men der er stadig masser af lækre butikker og cafeer der.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Elsker København. Min bror bor heldigvis derovre, så vi kommer jævnligt forbi. Det ser ud til at du har haft en hyggelig tur.

    Kh Mette

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)