Sider

lørdag den 17. november 2012

Bog-spam

Sidste fredag, stod jeg op - alt for tidligt - hoppede på toget til København og endte på årets bogmesse i Bellacentret. Sammen med min søde veninde Jane, cirklede vi rundt imellem store stakke af bøger, gode tilbud, forfattere og andre bognørder.
Vi anmelder begge på bogblogger, hvor der lige nu dukker masser af skønne bøger op.
Jeg kan anbefale Trine Hahnemanns : Nu er det jul, hvis du vil have lidt inspiration til julelækkerier - men også Sifs nyeste bøger er lige landet i min postkasse og de er er skøøøøøøønne. Mere om dem senere...
Indkøbte masser af gode børnebøger


Strids fine pærer


Signe Wenneberg taler om haver

Brunch og kaffe må der til

Arne og Carlos sad og strikkede dukker - de er simpelthen så søde - altså Arne og Carlos...

2 kommentarer:

  1. Bare en fin reportage. Tak for det.
    Elsker bare den pære og Arne og Carlos´seneste bog.

    SvarSlet
  2. Også jeg falder for Arne og Carlos. Utroligt hvad de kan finde på ;o)
    spændende med bogmessen. En verden fuld af fristelser.
    hilsen Mona

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)