Sider

onsdag den 28. september 2011

Retroguf

Vores søde naboer ryddede ud i garagen i weekenden og Astrid forelskede sig i et gammelt barbie-køkken i de skønneste retrofarver. Et efter et blev de 3 små køkkenelementer fragtet hjem i hendes lille lilla cykelkurv. Det så rigtig sødt ud og nu står det lille brune køkken hos os og barbierne laver dejlig mad. Vi scorede også en lille slagbænk som skal males i en fin farve. Sidst men ikke mindst kom der en fin pakke med det skønneste retrotapet. Jeg har købt tapetet af Linda og nu må vi se om jeg nænner at klippe i det.
nyt køkken

fin lille bænk

smukt tapet

6 kommentarer:

  1. Super sejt Barbie-køkken, der kan Ken få panderne i sving :)

    SvarSlet
  2. Årh ja - hende Barbie er en heldig dame, sikke et fedt køkken... Jeg kan lige forestille mig hvor skønt det har set ud i cykelkurven :)

    Og rigtig flot tapet også!!!

    SvarSlet
  3. Tror faktisk jeg har haft et køkken til min Barbie...hm alderdommen slår til igen.
    Har sendt dig en mail med min adresse. hvis du ikke får den så skriv lige på lenedragsbaek@mail.dk

    SvarSlet
  4. Det er da Barbie, når det er bedst!

    SvarSlet
  5. Glæder mig til at se alle de fine ting, jeg er da også SÅ forelsket i det fine tapet!

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)