Sider

torsdag den 9. juni 2011

Gaver og pakker og kaffe og kage

I weekenden skal vi til bryllup, jeg glæder mig til god mad, musik og hyggeligt selskab. Brudeparret ønsker sig penge, men der ud over skal de have et billede med et lille brudepar, som jeg blev færdig med her til aften.
Jeg har fået de sidste pakker i min blog-pakke-leg. Det er så hyggeligt når der ligger sådan en fin konvolut med fine sager. De seneste pakker har jeg modtaget fra Margith og fraKira. 1000 tak for de fine sager.
Resten af familien havde været inde i byen og på yndlingskaffebaren Baresso. De havde hjemmebragt en fin cupcake til mig - og det trængte jeg til efter arbejde og møde. mums!





3 kommentarer:

  1. eeeej er helt vild med det billede, Mette. Hvor er det fint!!
    -Katja

    SvarSlet
  2. Ihhh... hvor er det bare et skønt billede du har fået lavet... :)

    SvarSlet
  3. Dejligt med en personliggave til brudeparret, så fint billed

    stine:)

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)