Sider

mandag den 13. maj 2013

Vi er faktisk nogen der venter...

....på SOL, SOMMER, BARE TÆER og IS...

Al den regn gør mig lidt skør, her er så koldt og jeg har allerede fortrudt at jeg har skiftet min dejlige vinterdyne ud med en sommerdyne.
Mens vi venter på bedre tider er det skønt at fordybe sig i skønne sommerbilleder og det kan man gøre i Anne Fabricius-Bjerres nye bog om sommerhuse. Jeg har anmeldt den her. Den er skøøøøn.



fra Astrid

ADVARSEL - denne lakridsis( fra ALDI) er sindsygt god!
Den bliver fast inventar i min fryser denne sommer.

2 kommentarer:

  1. uha - lakridsis - nævn det ikke ;o)
    - og bogen, den ser fantastisk ud.

    SvarSlet
  2. åhhh der fik du lige mundvandet frem hos mig! Lakridsis....lyder himmelsk!

    God aften til dig.

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)