Sider

torsdag den 7. marts 2013

mormors sybord

Når man skal have plads til arvestykker i sit hjem, må man nogen gange forsøge sig lidt frem. Et lille sybord fra min mormors hus, er kommet hjem til mig. Gammelt og skævt og med skuffen fyldt med "skatte". Nu står det på vores lille bitte badeværelse - det skal lige prøves, men indtil videre er jeg glad for det.
I skuffen var der små sko fra da min mor var barn, broderier, lejlighedssange, knapper, bånd og meget mere...
mormors sybord

en fyldt skuffe

min mors første sko


synåle


sang fra det år jeg blev født

nu har det fået sin plads


nu er der armbånd, hårelastikker m.m. i skuffen

glimt fra badeværelset



Fine krus fra Louise Lange (keramiker i Aalborg)

3 kommentarer:

  1. Det ser da rigtig fint ud. Sikke nogle dejlige og sjove skatte i skuffen.

    SvarSlet
  2. Sikke mange skatte i det fine sybord. Og skønt badeværelse du har Mette,
    med mange fede personlige detaljer:)

    SvarSlet
  3. Hvor er bordet blevet fint! Og hvor ser det hyggeligt ud, som det står der. Skønt med sådan nogle ting, der har en historie.

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)