Sider

tirsdag den 11. september 2012

søde the-minder

Efteråret kommer snigende - og sådan en dag som idag med regn og blæst, kalder på en god kop the.
Jeg har fået den fineste oversize thekop af en sød kollega og en veninde har sendt mig en kasse med det skønneste the. Der er så mange gode at vælge imellem.
For 100 år siden rejste jeg rundt i Malaysia med lektoren og vi besøgte netop denne theplantage, hvor jeg nu har fået the fra. Plantagen hedder BOH og på stedet er der en virkelig fin engelsk thesalon og mulighed for at drikke sin the og spise sin scone i haven.

min nye fine kop

en dejlig gave


skønt the  - min favorit er peppermint

Denne syltetøj var for nylig med i Aarstidernes kasse, den skal vist gemmes til decembermåneds Luciaboller.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar :)