Sider

mandag den 4. juni 2012

Juni


Juni er yndlingsmåned! Masser af fødselsdage, nedtælling til ferie, sommerforventninger, silkepæoner på spring i haven. Afslutning af arbejdsprojekter, grillhygge i kollegas have, en studenterfest, lange lyse nætter, solskin og skumfiduser. Jeg er bare SÅ klar til juni! Og i dag nydes en fridag med ungerne, mens lektoren har travlt med masser af eksamener. Godt det ikke er mig :)

Et lille billede der hænger i sommerhuset


mumi elsker også sommer

Astrid og jeg har lavet et lille my armbånd

3 kommentarer:

  1. Sikken et fint My armbånd :-)

    SvarSlet
  2. Ææælsker også juni :-)

    SvarSlet
  3. Heeeeeyyy juuuune ( sådan burde sangen være, ik?)
    Du skrev til mig for noget tid siden, at du havde sendt noget til mig?? Har ikke modtaget noget af hende den cyklende rødklædte! Hmmmm... Det er vel ikke forsvundet mellem pakkerne?

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)