Sider

torsdag den 19. april 2012

en frisk farve

En gang var jeg til foredrag med den skønne Karen Marie Lillelund, tidligere bakkesangerinde. Hun stod iført noget blomstret og farverigt og sagde med slet skjult ironi i stemmen: "Hvem vågner om morgenen og tænker; grå - det er nu sådan en frisk farve....."
Øhm - det gør jeg. Altså jeg elsker jo farver, men grå er altså en af yndlingsfarverne og det kommer ofte til udtryk. I dag ankom sidste skud på stammen - en grå skindjakke, købt til billige penge på trendsale.
- helt vildt frisk!
fin ring fra manden min

yndlingssko og grå strømper med glimmer

grå skindjakke her til foråret

grå støvler

grå taske - af eget design :)

dagens outfit - grå skjorte

smukke - gode - grå bøger

3 kommentarer:

  1. Grå er da topsmart! Det vil jeg gerne tilslutte mig! Sikke nogle lækre ting du har der, og der var converseskoene jo igen ;)

    SvarSlet
  2. Sikke fin Du bliver - lilla er vel ikke over and out?

    SvarSlet
  3. Helt enig!!
    Mine dage er også ofte grå ;)
    - Og hold da op, for en lækker en taske du har lavet dig der. Virkelig flot.

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)