Sider

onsdag den 18. maj 2011

Ugla-la

Altså - hvor heldig kan man være. Iben, med bloggen: Vidunderlige univers, har sendt mig en pakke - med et fint uglekort, uglestof, et skønt armbånd og en ring i lilla ! Selvfølgelig. Og så var der den sødeste hæklede kurv til Astrid. Kurven er nu fyldt med lækre kager fra det lille køkken. På siden af kurven stod Astrids navn og selvom man kun er 3 år - så giver det ejerfornemmelser. Den er så fin! Tak Iben.
I går blev der tid til en omgang hjemmebag - Astrid var lille-hjælper og kom med gode forslag - så bollerne blev fyldt med revet æble og hakkede mandler. Dog sagde jeg nej, da hun insisterede på at der skulle røres en dåse makrel i.
Pakke til mig

Se det fine stof

Smykker i flotte farver
Astrids kagekurv

Astrid "maler" boller

3 kommentarer:

  1. Ha ha ha :) Lyder ellers lækkert med makrelboller... (not)... Hvor dejligt for dig med sådan en pakke!

    SvarSlet
  2. Hej Mette!
    Tusind tak for gaven og bogen er jeg utrolig glad for, føler mig meget rørt over at du har tænkt på mig.
    Du modtager en gave fra mig når jeg lige har udtænkt hvad det skal være.
    Knus.

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)