Sider

tirsdag den 21. december 2010

Nedtællingen er begyndt

Nedtælling til ferie, til juleaften, til gaver og tid til at læse. På mit natbord ligger nu 'Paganinikontrakten'. som er efterfølgeren til Hypnotisøren, skrevet af ægteparret Ahndoril, som skriver under navnet Lars Kepler. Den nye bog udkommer om 22 dage, 16 timer og 40 minutter - ca.
Og jeg må sige at den tegner godt - slugte de første 100 sider i går aftes og anmelder bogen i januar på
http://www.bogblogger.dk/
En rigtig god krimi - hvis man er til den slags, efterfølgeren kommer d. 13. januar

5 kommentarer:

  1. Uha, jeg kan næsten ikke vente!

    SvarSlet
  2. Fantastisk.. tænk det vidste jeg ik engang.. det er altså en 2ér til hypnotisøren, med samme karakterer? Den vil jeg glæde mig rigtigt meget til.. :)

    SvarSlet
  3. Den vil jeg glæde mig til at læse, var helt vild med Hypnotisøren:)(Se jeg kan kommentere nu)

    SvarSlet
  4. Uh ja, den bog kan jeg også godt anbefale. Slugte den på en dag i sommerferien :)

    SvarSlet
  5. Bare vent - er totalt hooked på to'eren, det tegner godt. - Mette

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)