Sider

tirsdag den 18. december 2012

Sif O.

Når jeg bliver stor - vil jeg være Sif. Hvis det altså ikke lige var fordi, at Sif i virkeligheden er lille bitte og petit, og jeg er i virkeligheden stor nok og helt tilfreds med den jeg nu er.
Men tænk hvis man kunne skrive som Sif. Jeg har altid været begejstret for hendes bøger, - både de traditionelle familie/opskrifts/idé-bøger og de nyeste, hvor der er mere fortælling knyttet til.
Hun rejser, skriver, er kreativ, laver dejlig mad og tager dejlige billeder.
Det nyeste skud på stammen er en find-din-egen-lykke guide og jeg synes den er helt skøn, jeg har anmeldt den her hos bogblogger. Det er et oplagt julegaveønske, julegaveidé - eller måske du bare skal købe den til lidt selvforkælelse...
Jeg har mødt Sif Orellana i virkeligheden og hun er simpelthen så sød og venlig.



2 kommentarer:

  1. Hvor lyder den bare spændende! Den vil jeg vildt gerne læse. Ærgerligt at det er for sent at sætte den på ønskesedlen :)

    SvarSlet
  2. Jeg ønsker dig en rigtig glædelig jul, samt et godt og lykkebringende nytår :)
    Kh Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)