Sider

tirsdag den 4. december 2012

Det´sørme, det' sandt - december...

Jeg er studerende for tiden, en måned er der sat af til efteruddannelse. Det er skønt! Rolige morgener, hvor jeg kan sende alle godt afsted, lange dage med næsen i bøgerne, spændende undervisning og svære tekster. Nu er de første 2 uger gået og jeg er tilbage på job d. 17. dec. - hvor jeg liiige når at se de skønne uger inden jeg sender dem på juleferie.
Vi har også haft tid til december hygge... det er nydning!
Hov - hvem har tegnet på mine notater..

SÅ klog jeg bliver :)

Tungen lige i munden

Magnus havde legegruppe på besøg i vores hjemme-bageri

Juletræet tændes på vores torv

3 kommentarer:

  1. Det lyder spændende Mette!
    Her er der fuld blus under opgaveskrivningen, lige indtil på mandag.
    Dejlige billeder. Vi var også hernede i byen for at se, træet blev tændt.

    SvarSlet
  2. Hu ha, du bliver så klog, se bare på mig ;) De ser lidt Dino-agtige ud de kager :)

    SvarSlet
  3. Åh hvor fedt med efteruddannelse !
    og så i december, hvor der bliver tid til fordybelse og andet godt.
    hilsen Mona

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)