Sider

tirsdag den 20. marts 2012

tirsdagstanker

En uge med masser af jern i ilden, løse ender, bolde i luften og hvad det nu hedder alt sammen, når man egentlig synes man har susende travlt. Men også lige når, at drikke eftermiddagskaffe med hele familien på Penny Lane, hvor de har et urimeligt stort udvalg af alt for lækkert brød og kage. Hjemme ventede en stor kasse fra Aarstiderne, der vist skal minde mig om, at jeg burde leve væsentligt sundere. Det bliver i morgen!
Nu venter en aftens arbejde forude - elevplaner der skal være færdige m.m.
Mon ikke jeg søge lidt efter sommerferie-steder - en perfekt overspringshandling!
Hvor går turen mon hen?
snack til aftenskaffen - smager fuldstændig som en hindbærsnitte fra Penny Lane (not!)

gode muligheder for en sundere livsstil

- og kaffe må der til. Synes godt om!

4 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig meget til at høre, hvor I tager hen?

    Vi kan nemlig ikke helt finde ud af det selv.

    Jeg håber, at du kan se det positive i at have travlt (hvis du altså ikke er stresset!). Jeg prøver at nyde det, eftersom jeg har mit job vha. RENT HELD :)

    SvarSlet
  2. Penny Lane slår selv de rødeste æbler :)
    Kom med mig på ferie, det kunne være hygge :D

    SvarSlet
  3. Jeg har bildt mig ind, at lækker the, smoothies og æbler kan erstatte alle søde sager, og smager MEGET bedre. Hmmm...jeg har da troet på det i 2 hele dage nu, selvom jeg har siddet med den største lækreste thebirkes i dag. Tror nærmest den smilede lidt drillende til mig?! Men jeg spiste den ikke, for jeg ved jo, at the, smoothies og æbler smager bedre. The, smoothies og æbler smager bedre. The... Ok; jeg tror ikke helt selv på det, men er sikker på, min krop en dag bliver glad for den beslutning.

    Ferieinspiration;
    vi tager på bilferie gennem Europa. Kører fra by til by til vi når Frankrig. Bliver der i en uge - plus/minus - og kører så hjem igen fra by til by. Ingen stress og jag, bare fordybe sig i det, som drengene nu engang gerne vil se...fodbold (Her kan man indsætte et lid træt ansigtsudtryk)

    Pøj pøj med overspringshandlingerne, hjælper gerne med at inspirere dig til flere af slagsen.

    SvarSlet
  4. Vi er også begyndt af få en kasse med frugt & grønt fra Årstiderne hver uge og vi er så glade for det!

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)