Sider

fredag den 23. marts 2012

Så du Arne og Carlos i tv

Må simpelthen smile bredt, når jeg ser Arne og Carlos - to skønne norske mænd der bare strikker og strikker. De har fans over hele verden og har udgivet en julebog og nu en påskebog. Den er simpelthen så fin. Læs mere om den på bogblogger, hvor jeg har anmeldt den.
Jeg har været afsted de sidste 2 dage med mine skønne kolleger - vi har snakket og grinet, planlagt, diskuteret og spist skønt mad. Jeg kom alt for sent i seng - så weekenden er meget velkommen. Jeg er landet i min rede, der er nem reste-aftensmad, blomster fra haven, kold cola i glasset og nedtælling til påskeferie.
Like!

skønne

strikket påskepynt


fra haven


4 kommentarer:

  1. Jo, jeg så dem godt i Go morgen tv og de er nogle herlige fyre. Jeg har ikke prøvet at strikke hverken julekugler eller påskeæg, men fint er det bestemt.

    God weekend. Kh Mette

    SvarSlet
  2. Jo dem så jeg også, hvor er de nogle hyggelige mænd :)

    SvarSlet
  3. Håber du har en skøn weekend:-)

    SvarSlet
  4. Jeg så dem desværre ikke, men synes også de er herlige :) Blomster, cola og nedtælling er også på programmmet her hos mig nu... Uuuuh, den påskeferie er virkelig tiltrængt!

    Håber du får en skøn søndag også!

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)