Sider

onsdag den 28. marts 2012

heldige mig

For filan jeg er en heldig kartoffel. Jeg har fået den fineste gave - altså som i virkelig fin. Helt glad blev jeg da Lene med bloggen "Livet som sådan", meldte sig i min Craft it forward leg. Og nu har jeg fået det fineste hjemmelavede penalhus. Perfekt! Men ikke nok med det, for på penalhuset er broderet en qr-kode, og når man scanner den ind på sin mobil - linker koden til min blog! Halløj - hvis ikke det er cool....
I pakken lå også nogle fine hæklede påskeæg a´la´Arne og Carlos - som jeg jo er helt skudt i.

1000 tak Lene - jeg er meget glad for gaven!

Skønt penalhus, i sort/hvid/lime - lige i min stil

Jammen - se dog her hvor smart...

vupti

flere gode sager - kom an påske!

4 kommentarer:

  1. Åhh, så godt den nåede frem til dig og du ku' li' den...

    SvarSlet
  2. En fantastisk skøn og cool gave, og super betænksomt.
    Du; en heldig kartoffel ;-)

    SvarSlet
  3. F*********ck, det er cool, det penalhus!! Jeg vil også have sådan noget broderiværk på eet eller andet! Sejt! KH Pernille

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)