Sider

lørdag den 15. marts 2014

hjemmearbejde

Efter at have drukket formiddagskaffe med min mødregruppe gennem 9 år, ventede arbejdet hjemme. Det er tid til elevplaner, skole-hjemsamtaler m.m. Jeg nyder den fleksibilitet i mit job - selvom det synger på sidste vers, ifht næste skoleårs fuld tilstedeværelse.
 Weekenden er afsat til det. Ikke flere overspringshandlinger - kom til sagen. Nu er jeg snart nået igennem stakken af staveprøver, læsetest, samtaleark osv. og jeg bekræftes i, at jeg efterhånden kender mine elever godt. 5 år har de hængt på mig - det er de skønneste unger.
Nu holder jeg fri og gemmer resten til søndag formiddag.
Lektoren har lovet italiensk mad og den hjemmelavede hummus er på køl. Her dufter af revet citron, kaffe og lørdagshygge.
der tankes op med kaffe og lakridspiber
 
Astrid følte sig træt - men køkkenbænken kunne godt rumme os begge





2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt og produktivt ud :)

    SvarSlet
  2. Kaffe og lakridspiber er det bedste.

    - Anne

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)