Sider

lørdag den 12. februar 2011

S.M.T

Send Mere Tid! Tak. Vi siger altid at tiden flyver afsted - jeg oplever det for tiden, i høj grad. En norsk pige sagde engang til mig at tiden kommer. Det er klogt sagt - tiden kommer.
Her i huset har vi travlt - vi ser hinanden på trappestenen når der overleveres nøgler og børn og kommunikerer via sms. SUK. Men idag er vi hjemme, der kommer gode folk til brunch - snart. Iaften skal jeg spise ude og drikke sjusser og i morgen venter en lang velsignet søndag. Jeg sværger, jeg kommer ikke ud af nattøjet. Derudover har vi net- og computerproblemer. Øv - kan ikke altid komme på nettet, der er mails jeg ikke modtager eller som ender i junk - så hvis nogen har prøvet at skrive til mig, så gør det gerne igen hvis jeg ikke har svaret, for det driller - det der teknik. Så dem der har tid til overs - bør ikke sende det til mig i en mail.... God lørdag - håber du har tid til at nyde den!

Rosas kagebog ligger i anmelderbunken - skønt!

En stak guf fra Bogudsalg venter

WHAT! - hvem har spist mit hemmelige chokolade som kun jeg ved hvor er?!

2 kommentarer:

  1. Rigtig god søndag Mette! Jeg sender lidt mere tid i din retning via cyberspace....så jeg håber ikke, at din computer går ned :-) Kh. Linda

    SvarSlet
  2. Uh jeg er spændt på en anmeldelse af "Rosas kagebog"! Her i huset ser min datter og jeg nemlig Rosa fra rouladegade - and we love it!!!! Bogen er hermed skrevet på ønskesedlen!

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)