Sider

lørdag den 26. februar 2011

Endnu en gaveleg

Har modtaget en pakke fra den søde Mejse fra bloggen: Blåmejsen, hun skriver godt, har sans for detaljerne og en fin fin lejlighed som kan ses hos Joan.
Nå men pakken er en del i en gaveleg, som jeg nu sender videre.

Eneste rigtige krav er, at du har en blog, så hvis du vil deltage, skal du skynde dig, at skrive en kommentar til dette indlæg og hvis du så er en af de to første vil jeg sende dig en gave.

Du skal så (når du har modtaget min gave) sende en retur til mig og oprette et indlæg på din blog, hvor du skriver reglerne og fortsætter legen med at sende til de to første, der skriver en kommentar hos dig.

Der er ingen regler for hvor meget du skal bruge på gaverne, det skal bare være noget sjov og hyggeligt.

Mejse havde lavet påskepynt, fundet klistermærker, bogmærke, fine kort og en pakke pift selv karse til vindueskarmen. Tak Mejse! Nu skal jeg sende en pakke retur til hende. Hrm...må finde på noget godt.



4 kommentarer:

  1. Hej Mette.
    My lucky day. Jeg vil meget gerne være med i denne pakkeleg, jeg er allerede begyndt at tænke over hvad jeg skal putte i pakken :)

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Jeg vil også gerne være med i pakkelegen.
    Spændende!

    SvarSlet
  4. Hey Karina og Elsebeth - I er med i pakkelegen!

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)