Sider

torsdag den 5. december 2013

Best Behavior-lækkerier

I går aftes var jeg til et skønt arrangement hos den smukke modeblogger Katja. Hun havde besøg af Anne fra Best Behavior, der havde så meget fint tøj med. Børnetøjet er supersødt - det går fra 0-4 år, så mine poder kunne desværre ikke proppes ned i det, meeeeen det er godt, jeg kender et par smålinger, jeg kan forkæle, for alle de fine farver og print var da slet ikke til at stå for.
 Dametøjet var også rigtig fint - og havde det ikke været decembermåned, hvor pengene er små - så havde jeg hapset en eller to af deres cardigans. Mums!
Jeg ville ønske, at jeg havde kunnet få deres ammetøj, da jeg stod i den situation, for der var mange fine løsninger.
Skønne farver - skønt selskab - og snacks, kaffe m.m.
Tak til Katja for den skønne aften og til Anne - der er sælger hos Best Behavior!
Smukt tæppe også i babystørrelse

fine sager og hygge i stuen

Farverne kommer slet ikke til deres ret med mit lille usle kamera, se mere på deres hjemmeside

mums - dette print er lækkert - fåes i sengetøj!!!!

yes yes

skøn cardigan - så smukt mønster
denne trøje ønsker jeg mig...

Lige nu er der Pop up store på Blågaardsgade i kbh

1 kommentar:

  1. Ja, det var lækkert lækkert tøj. Og hyggelig aften :)

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)