Sider

fredag den 5. april 2013

velkommen april

April kom uden jeg rigtig opdagede det. Dejlige påskedage - dog med lockout-skyen hængende over hovedet, og som desværre blev til virkelighed.
Mine mest kreative idéer for tiden er udarbejdelse af bannere og skilte til diverse demonstrationer. ØV... Det tærer på energien, at man ikke ved hvordan det hele kommer til at gå. Svinger mellem euforisk og virkelig nedtrykt. Men nu kalder weekenden - det må give lidt god energi.

Jeg har meldt mig til blogtræf hos Lone , i Aalborg d. 25. maj.
Jeg håber at se mange af jer skønne, gæve blogkvinder. Jeg har været med 2 gange før og det kan varmt anbefales.
Grenå havn i påsken - helt glaseret med is






1 kommentar:

  1. En anderledes weekend - plakater i stedet for forberedelse, mærkeligt!
    Håber energi posen bliver fyldt:-)

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)