Sider

tirsdag den 14. februar 2012

Gid jeg ku´....

- strikke! Har hverken hjerne eller tålmodighed til at strikke - sådan for alvor, men gid jeg kunne, for så ville jeg kaste mig over de überfede opskrifter i "Til Kaffeslabberas". En meget fin samtale/strikkebog som jeg har anmeldt på bogblogger. Fyldt med mønstre, fotos, snak og i skøn forening.
Ungerne i min skole går vildt op i Valentinsdag - det er rigtig sødt, så de små kærestepar har udvekslet søde kort og fine gaver. Her i huset er det fejret med kager - lige efter min smag!




Valentinskager til mine søde kolleger og mine unger

3 kommentarer:

  1. Jeg er også helt vild med 'kaffeslaberas', men kan heller ikke strikke, selvom jeg ville ønske jeg kunne. Det er forøvrigt en helt vild sød pude du har lavet, med pindsvinet.

    SvarSlet
  2. ummmm.... - savner dine 10-pause kager :(

    SvarSlet
  3. Tak for tippet om genbrug i vadum. Den kendte jeg ikke, men der må jeg selvfølgelig op! Og hvor ser den strikkebog fin ud:) God ferie.

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)