Sider

torsdag den 6. oktober 2011

Når min far kommer hjem, så er min mor lige gået...

Vi har haft en travl uge her i huset - vi har krydset hinanden og med nød og næppe fået logistikken til at gå op. I går - inden lektoren susede afsted til møde - og inden Magnus skulle til spejder, blev der smækket en omgang pandekager sammen. Vi sad bænket en kort stund og snakkede og hyggede. Vi får ikke set de mennesker vi gerne vil - eller ordnet de projekter der presser på - der er dage der bare lige skal hænge sammen, med indkøb, en snurrende vaskemaskine, stakke og bunker der bare flyttes rundt - men med en weekend lige om hjørnet kan man klare det meste.
magnus har pyntet vores lille fugl

tykke pandekager

haps


3 kommentarer:

  1. Tiden går bare så ufattelig stærkt (sagde den gamle dame - haha!) men jeg håber I holder skruen i vandet :)
    Det er lille-weekends aften i aften! Hephep!

    SvarSlet
  2. Lige da jeg læste teksten på dit indlæg begyndte jeg straks at nyne sangen:)

    Tiden flyver og man skal godt nok hænge ved, kender det kun alt for godt selv.

    SvarSlet
  3. Åh kender det alt for godt, da jeg havde "ude" arbejde. Men det er som om der er faldet meget mere ro over det efter jeg er hjemmegående. Nu er det kun manden min der flyver rundt..

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)